Translate

dinsdag 12 november 2013

Graphic 45 Christmas book "12 days of christmas" deel 1


Ik had het mooie papier van Graphic 45 gekocht "the 12 days of christmas"
Het ziet er zo leuk uit dat de pagina's zoals het liedje gaat, gebruikt gaan worden.


Aan de slag dus met het maken van een boekje!




Eerst de kaft voor het boekje, chipboard op maat gesneden en ik vond ook dat ik mijn nieuwe distress paint eens moet proberen.
Wat vegen gemaakt met rood, bruin en groen (het wordt ten slotte een kerstboekje) daarna gesprayd met Dylusions (melted chocolate)
Na het drogen een sjabloon met sleutels gebruikt en besprayd met Dyslusions white linnen. Het geheel geeft wel een vlekkerige resultaat, maar dat vind ik niet erg, er komt toch nog een laagje over heen.

(héérlijk als je iets denkt te verpesten en het gaat er ook nog door grappig uitzien)




Het rozen papier gescheurd en distressed met Distress ink vintage photo. De sticker en het randje zijn uit de zelfde papier lijn.

Zo, weer aan de slag, want het boekje is nog niet af!

wordt vervolgd!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten