Translate

zondag 3 november 2013

Fröbelen

De donkere dagen van kerstmis komen er weer aan!
Dus ook weer fröbeltijd om kerstkaarten en andere kerst projectjes te gaan maken.
Zelf vind ik het ontzettend leuk om projecten een oude, vintage look te geven. Op zich kan dat al met vrij eenvoudige middelen, maar in de winkels zijn er natuurlijk ook mooie en handige kant -en klaar spulletjes direct te koop. Recentelijk heb ik zelf de web winkel Scrobby ontdekt, die een grote sortering papier en materiaal verkopen voor een mooie prijs en een super snelle levering.

Ik hou wel van georganiseerd mijn spullen kunnen vinden. Hier dus een simpele oplossing om wat voorraadpotten te recyclen om mijn spulletjes op te bergen.

Mooi kerst papier van Graphic 45 (via Scrobby)  heb
ik inmiddels binnen.

Op you tube zijn alweer ontzettende leuke voorbeelden te vinden wat men er van gemaakt heeft.
Ik denk dat ik voor een boekje ga.......




Geen opmerkingen:

Een reactie posten