Translate

dinsdag 28 mei 2013

Hot lips!

Verbaast was ik toen ik een tijd terug in een winkel een scrub zag voor de lippen. Inderdaad heb ik ook weleens wat last van losse velletjes, dus een potje gekocht á 9,-

Het werkte, super!
Nog eens het potje bestudeerd en de inhoud, betreft het feitelijk fijne kristalsuiker.
Dus...aan de knutsel en maak nu voor misschien totaal 0,25 cent ( de verpakking is het duurste denk ik, dit potje heb ik niet mee gerekend) mijn eigen Hot lips!

Dus u begrijpt, u kunt potjes bij mij bestellen á 10,-
       (grapje)

succes met maken



Recept:
voor 4 potjes van 25 cc

  • 100gr fijne kristalsuiker
  • levensmiddelen kleurstof (naar je eigen favoriete kleur verkrijgbaar bij toko of supermarkt)
  • Smaakstof (ook verkrijgbaar bij Toko of een zakje vanillesuiker voor vanille smaak)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten