Translate

woensdag 22 mei 2013

Holy kitch (en)


Mijn toilet ziet er nogal " heilig" uit. Al een tijdje vind ik het leuk om afbeelding van Maria of andere heiligen een plekje in een lijstje te geven of neer te zetten.
Vandaag was ik verder gegaan bij het her inrichten van mijn hobby plekje in de serre. Alle knutsel spullen zijn van boven naar beneden verhuist en dan heb je alles weer een keer in je handen en kom je tot de ontdekking dat het ook wel wat georganiseerder kan. Zo ook kwam ik weer de verzameling met " heilige" stickers tegen.
In plaats van dat ik alles nu een vast plekje gaf, nee, moest er wat mee gedaan worden.
Een simpele desinfecterende hand gel fles is het slachtoffer geworden.
Best geinig geworden!
Er omheen had ik nog een randje gemaakt van zilveren glitter gel.
Alleen dat is niet zo goed te zien op de foto.
Een conserven potje moest er ook aan geloven.
Een mooi voorraad potje geworden voor knoopjes of iets dergelijks.

De dozen waar de voorraad in moet, gaan ook onderhanden genomen worden. Deze doos is bewerkt met een leuke behangrand (zelfklevend)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten