Translate

maandag 22 juli 2013

De zin van een blog?

Waarom doe ik dit? dacht ik.
Het waarom heb ik onder tussen boven aan het blog beschreven.
De nieuwsgierigheid hoe lang bloggen eigenlijk al bestaat prikkelde mij tot nader onderzoek.  Dus ben ik eens op het web gaan speuren wanneer de eerste weblogs zijn ontstaan en dan kom je volgens Wikipedia uit in het jaar 1994.
Jemig, dat was in de tijd dus dat ik (ik denk voor mij 1996) voor het eerst internet thuis had.
Niet bereikbaar zijn met de telefoon ( had ik toen al een mobiel?) daar er een draad door de kamer heen liep die verbonden was met de telefoon aansluiting, aangesloten op het modem.
(ehh...natuurlijk een paar keer over gestruikeld)
Downloaden bijvoorbeeld muziek? Ik weet nog toen 1 nummer deed er ongeveer 5 minuten over....
Onmogelijk voor te stellen hoe de technologie zulke sprongen heeft gemaakt in de tijd.
Heden ten dagen kunnen we nu gewoon overal zowat waar je bent gebruik maken van het internet!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten