Translate

donderdag 18 juli 2013

Bloembak


Al vele jaren ga ik met  veel plezier op vakantie naar Griekenland. Op diverse eilanden in de Dodekanesos kwam ik prachtige mozaïeken tegen, gemaakt van kiezels.Aangezien de tuin drastisch opgeknapt gaat worden, heb ik mezelf een bloembak beloofd waarin ik het mediterrane sfeertje in wil laten terug komen. Zo wie zo komt er een nieuwe bestrating, dus ik heb de oude grind tegels aan bonken geslagen en daarvan een muurtje gemetseld.
Hier overheen is een laag cement gegaan om de boel aan de buitenkant redelijk glad te krijgen. Daarna weer een nieuwe cement laag met daarin de kiezels. Het is een enorme klus en eigenlijk veels te warm voor dit weer. Nu ben ik aan het voegen toe gekomen maar dat moet ik uitstellen tot het weer een paar graden is afgekoeld. De voeg blijft al standaard nu in je emmer plakken. Nog even geduld voor het eind resultaat!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten