Translate

zondag 1 maart 2020

Onder zetters

Sinds een paar maanden de  YLA box ontdekt!
Iedere maand een verrassing haakpakket, met leuke goodies .
De inhoud wordt al voldoende gedeeld, dus dat ga ik niet doen.
Wat ik wel wil delen is dat je voldoende garen krijgt voor je project. 
Hun beurs box bevatte ondermeer voldoende om nog onderzetters te maken.
Daar ik bezig was met mijn kopjes van het Royal Albert oma, vond ik deze pastel kleurtjes er prima bij passen.


Magische cirkel
Met daarin 12 stokjes
Toer 2 3stokjes en een vaste in de volgende steek (6x)
Toer 3 aan beide zijden van de vaste, 2 fluf steken ( draad 2x op de naald trekken afmaken met een vaste )en een vaste op iedere 2e steek van de 3 stokjes uit toer 2
Toer 4 een halve vaste gevolgd door een losse, tussen iedere fluf en vaste
Toer 5 een vaste om de losse uit toer 4,
           3 stokjes om de losse uit toer 4


Best grappig, zo met het over gebleven draad

#ylabox 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten